субота, 16 січня 2016 р.






    Україна!  Ти для нас єдина і навіки в серці ти одна!





 Свою Україну любіть,  За неї господа                                 моліть...
                                                      Т.Г.Шевченко.






  Україна -це рідна мова, чарівна пісня,колоритні народні обряди і стародавні традиції, мальовнича природа, талановитий і працьовитий народ.
     Україна... Золота чарівна сторона.
 Земля рясно уквітчана, зеленню закосичена, скільки ніжних поетичних слів придумали люди, щоб висловити гарячу любов до краю, де народилися й живуть



  " Хто бував на Україні? Хто зна Україну? Хто бував і знає, той нехай згадує, а хто не бував і не знає, той нехай собі уявить, що там скрізь білі хати у вишневих садках і весною... весною там дуже гарно, як усі садочки зацвітуть і усі соловейки защебечуть. Скільки соловейків тоді щебече - і злічити, здається, не можна"... Так писала Марко Вовчок у своєму творі "Кармелюк" про нашу рідну Україну.


Ми є діти українські  - хлопці та дівчата -
Рідний край наш - Україна, велика й багата.


Я з того краю, де ростуть смереки,
Я з того краю, де живуть лелеки,
Я з того краю, де сопілка грає,
Я з того краю, де журби немає,
Я з того краю, де росте калина.



 Любіть Україну, як сонце
 Як вітер і трави і воду
 Любіть Україну, всім  серцем любіть 
 Вишневу мою Україну.  
                                                  



    У вигляді гри, діти здійснили подорож Україною дізналися та пригадали
якими скарбами володіє наш народ. Пригадали територіальну цілісність, звичаї, традиції України. Виступили знавцями географії та художниками.







Немає коментарів:

Дописати коментар